Gepubliceerd op:

14 oktober 2014

Binoq Atana | Crash Course Cultureel Ondernemerschap


Culturele instellingen staan voor grote uitdagingen. Subsidies zijn verlaagd, inkomsten staan onder druk. Hoe kunnen culturele instellingen dezelfde hoogwaardige artistieke kwaliteit blijven leveren en meer bezoekers aantrekken? Tijdens deze crash course ontvangen deelnemers concrete handvatten op het gebied van leiderschap, ondernemerschap, marketing en verandermanagement. Deelnemers werken aan het creëren van een eigen ondernemende strategische visie en aan het ontwikkelen van praktische vaardigheden die nodig zijn voor een gezonde ondernemende toekomst voor de eigen organisatie.

Doelgroep
Managers en leidinggevenden (zowel zakelijk als artistiek) van (middelgrote) culturele instellingen en zelfstandig ondernemers in de cultuursector.

Opzet
De Crash Course Cultureel Ondernemerschap bestaat uit 4 modules. De theorie wordt versterkt door praktijkvoorbeelden. Deze casussen worden behandeld door managers en experts uit culturele instellingen die het onderwerp in de praktijk hebben aangepakt.

Aanmelden kan nog tot 17 oktober 2014. Voor meer informatie zie de website van Binoq

Tagscultureel ondernemerschap